
Geleceğin Audi F1 Takımı ve adidas, Alman spor malzemeleri üreticisini takımın Resmi Giyim Ortağı yapan uzun vadeli bir ortaklık duyurdu. 2026 sezonu başlamadan önce satışa sunulacak koleksiyon, netlik ve hassasiyetle öne çıkan stil belirleyici tasarımı en son teknolojiyle bir araya getirecek. Ortaklığın bir parçası olarak, adidas ve gelecekteki Audi F1 Takımı, pistteki sürücüler, teknisyenler, mühendisler ve diğer ekip üyeleri için özel ihtiyaçlara göre tasarlanmış, kapsamlı bir yüksek performanslı ekipman koleksiyonu geliştirmek üzere yakın bir şekilde çalışacak. Ortak hedef, ekibin günlük çalışmalarını en iyi şekilde destekleyen ve en yüksek performansı teşvik eden işlevsel ürünler yaratmak. Sürekli gelişime dayanan bir sporda, koleksiyon aynı zamanda motor sporları kültürü için de yeni standartlar belirliyor; en son adidas teknolojisi ve padok ve ötesi için yeni ve yenilikçi bir yaklaşımla öne çıkıyor. Bu ortaklığın merkezinde taraftarlar olan adidas ve geleceğin Audi F1 Takımı, motor sporlarına olan tutkularını en başından beri iş birliklerinin temel ilkesi haline getirdi ve bu, yalnızca giyim geliştirmenin çok ötesine uzanıyor. Spor, inovasyon ve duygusal tasarım tutkusuyla birleşen iki marka, ilk yarıştan önce giyim, ayakkabı ve aksesuarlardan oluşan özel bir ürün serisini dünya çapında satışa sunuyor. Bu, taraftarlara takıma olan bağlılıklarını erkenden gösterme fırsatı sunuyor.
AUDI AG CEO’su ve Sauber Motorsport AG Yönetim Kurulu Başkanı Gernot Döllner: “adidas ve Audi, elit sporlarda onlarca yıllık iş birliğiyle birbirine bağlı; bu iş birliği, ortak değerler ve performansla ilham verme arzusundan besleniyor. Formula 1’deki ortaklığımız, inovasyon ve üstün performans arayışının çok ötesine geçiyor: İki ilerici markanın güçlü yönlerini ve vizyonlarını birleştiriyor.” Yaklaşan adidas koleksiyonu, tıpkı Audi’nin yeni tasarım felsefesi gibi, netlik ve hassasiyetle öne çıkacak. “Markamızın motor sporlarının en üst sınıfındaki yükselişini adidas ile birlikte şekillendiriyor olmamız, iş birliğimize duyduğumuz büyük güven ve takdiri vurguluyor.”
adidas CEO’su Bjorn Gulden: “Geleceğin Audi F1 Takımı ile ortaklık kurmaktan ve Audi’nin sporun en üst seviyesindeki ilk çıkışına destek olmaktan gurur duyuyoruz. İkonik dört halkamızı ve üç çizgimizi 2026 pistinde bir araya getirmek, motor sporlarında heyecan verici yeni bir sayfa açıyor. Formula 1’e olan bağlılığımızın bir parçası olarak, bu ortaklık, pistte ve pist dışında değerlerimizi ve yenilikçi ruhumuzu paylaşan markalarla iş birliği yapma odağımızı vurguluyor. Sürücülerin ve takımın başarılı olmasına ve yeni nesil motor sporları hayranlarına ilham vermesine yardımcı olmak için tüm planlarımızı açıklamak için sabırsızlanıyoruz!”
Geleceğin Audi F1 Takımı’nın Takım Direktörü Jonathan Wheatley: “Bu ortaklık, iki ikonik markayı – dört halka ve üç şerit – küresel bir platformda bir araya getiriyor ve Formula 1’deki ilk çıkışımıza giden yolda önemli bir adım daha atıyor. adidas ile ekibimizi, performansın en önemli olduğu yerde sunan en üst düzey teknik spor giyim ürünleriyle donatıyoruz. Yarışların ötesinde, inovasyon, stil ve mükemmellik arayışıyla pist dışında da fark yaratma taahhüdümüzü paylaşıyoruz. Birlikte, cesur marka etkinlikleri ve çığır açan deneyimler yaratacağız. | Audi, 10 Ağustos 2025 : 11.41